Tillbaka till startsidan?

Sabaton!


Sabaton, helvetes så grymt. Taket lyftes mer än en gång då dessa underbara karlar spelade! Riktigt grymt. De spelade mina 2 favvo-låtar, och självklart när dessa kom så kunde jag inte vara still. Så kungligt. De lyckades även göra så jag fått 2 nya favoriter.. Så klockrent!

 

Synd bara att de inte stannade kvar tillräckligt länge för att ge autografer och kort. Det hade jag verkligen velat, men får ta de nästa gång! Ja, jag ska se dessa karlar live ännu fler gånger, många många många gånger till.



caroline

herregud.. läst om bombningarna på drottningatan/olof palmesgata? jag jobbade precis när det exploderade bredvid oss..:/

| http://lovelyc.blogg.se/
Lidas

Att taket lyftes kan man ju lungt säga tror inte det landat än ^^ underbar kväll och underbart sällskapp :)

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)