Tillbaka till startsidan?

Sova är gudomligt..


Nu blir det dax för mig att krypa till kojs. Är riktigt trött, och älskar att vakna tidigt för man får så mycket gjort.

God natt världen, syns och hörs imorgon!

(Bild från We♥it)



Tant Kim | Design och Layout

Ja det känns superskönt. :) Nu vill jag bara veta slutbetyget på Graf kom B. :) Fått mer MVG på inlämningsuppgifterna där så det vore bra om jag fick mvg där med. ;)



Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Tant Kim | Design och Layout

Härligt att höra att du är på bättringsvägen, ingen vill ju vara sjuk på julafton. :( Hehe nja jag tror inte jag har ett liv utanför datorn. xD pluggar ju via den, fast inte längre. Nu har jag bara svenska B kvar sen har jag gått ur gymnasiet. :D jippi. :D



Ja men eller hur. Det är ingen som har rätten att kalla mig någonting annat än trevliga saker. haha. xD Nej jag vill inte bli mamma förens jag har det stabilt för mig, med jobb, pengar, utbildning och så vidare. Man ska göra som man vill och ingen har rätten att kalla en vad som helst. urk och fy, jag tog verkligen åt mig av det dom sa.. Bara för att dom har varsina 2 barn och jävlas med mig och säger att när dom är 30 så är dom barnfria, men vad menar dom då liksom? de är inte barnfria bara för att barnen är tillräckligt gamla att lämnas iväg till farmor och farfar. Man är aldrig barnfri förens man dör ju. xD hehe.. tråkigt men sant.. Jaja. xD nu kände jag mig elak hehe. :P Nog om det.



Det har du helt rätt i, det är folket som gör festen. :) Jag är själv inte en drickare så jag brukar inte dricka så mycket på fester och så vidare, men mest för att jag ogillar starkt hur man mår dagen efter. xD



Ja hoppas detsamma till dig. Julen ska vara mysig, inte den stress som är veckan innan. :) Hoppas du är frisk och kry till julen. Kramar

| http://tantkim.blogg.se/
D A H L É N

vilken sötnos! :)

| http://carolinedahlen.blog.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)