Tillbaka till startsidan?

Ute faller snön..


Det har snöat massor här de senaste dagarna, det är nästan skrämmande. Mellan torsdag och lördag kom det lätt flera decimeter, så nu kommer vi med att ha en vit och fin jul.

Det snöar än, så vi kommer att ha extremt mycket snö.

Såhär såg det ut på Annelund (där jag bor) i lördags, det har nu kommit lite mer snö på grund av snöfallet som faller ner nu.



Isabell

Svar: Nej det kommer ju till en viss gräns, förr eller senare ledsnar man väl. Jag skulle gärna "expandera" lite och flytta bloggen till wordpress eller liknande, men just nu har varken den tid eller kunskap som behövs. :P



Japp, inspiration is key ;) Min designkurs börjar i mitten av januari så det kan nog vara god tid att skaffa sig den där kursboken nu, hehe :p Tack vare blogg.se har jag ju lärt mig en hel del om css och html men valde ändå att gå en grundkurs. Kan ju vara nån liten sak man missar annars, vågar inte riskera det ;D

Jag sökte via studera.nu, de öppnar nya antagningar till nya kurser lite då och då - kolla in vet ja :)



Nej det är som att hon anklagar andra för att hon inte litar på dem, troligen för att hon vet att det finns folk som är så dumma att de snor material av andra. Det blir en ond cirkel för hennes del :p



Åh, tack! :D Om ett tag kanske du sitter i samma "position" som jag och inspirerar andra ;)

Länkbyte, varför inte? :) Jag lägger in en länk på en gång!

| http://isabellicious.blogg.se/
Tant Kim | Design och Layout

Nej fy och ve, det är inte skoj med sjukdom, hoppas dock det blivit bättre nu, är lite små seg på att kommentera tillbaka, sorry, haft fullt upp med skolan och sådant, men nu är jag klar för perioden med studier. :P



Nej, precis vad ska man göra. De är de som missar allt ungdomligt. Och det som stör mig mest är att de kallar mig en "gammal mamma" bara för att jag kommer skaffa barn i 30:års åldern. :(



Hoppas du var nykter och hade kul ändå. ;)

Kramar och krya på dig om du fortfarande är sjuk.

Och om vi inte hörs innan jul, ha en god jul. :)

| http://tantkim.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)