Tillbaka till startsidan?

What a beautiful morning!


Godmorgon!

Nu har jag fått mig en dusch, nu fattas bara att jag ska fixa håret, fixa i ordning de sista och sen drar vi. Tog mig en dusch på ca 40 min, kan säga att det var härligt! Inte behövligt, men härligt!

Nu ska jag ta itu med det som ska göras, så får vi höras senare!


Emma K

Skönt med en lång varm dusch :D

| http://myrulesmylife.devote.se
Isabell

Svar: Aha, ja det kan stämma. Själv har jag ingen modern mobil med appar och grejer, men kanske skaffar jag mig en nån gång i framtiden. ;D

Jag har redan skaffat mig ett konto på wordpress så att ingen kan sno namnet haha (fast isabellicious var upptaget, typiskt :p), men börjat skriva har jag verkligen inte gjort. :p



Jaha, vad bra! :D Själv bor jag rätt långt ifrån alla kurser jag valt så de är helt på distans, inga sammankomster eller nåt.

Jag har valt tre kurser, Webbdesign grund, CSSbaserad webbdesign och IT grundkurs. Känns bra att börja med :)

Haha för mig är det precis tvärtom, när jag gjort "prov" på W3C's hemsida har jag fått nästan full poäng på CSS medan jag måste jobba lite på html:en ;D



Ja titta, där är en länk till mig! :D Trevligt samarbete ;D



Mjae vanligtvis brukar jag inte svara på designfrågor men de jag avvisar i så fall är sådana som inte ens för en konversation utan bara ska ha hjälp med allt. :P Du är ju trevlig så en fråga kan du få ställa! ;D



Kram! :)

| http://isabellicious.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)