Tillbaka till startsidan?

When is it time to realize were the problem is?


Jag har funderat en hel del angående en hel del saker. En sak som fastnat ganska rejält är detta med falskhet, oärlighet och att tala osanning. Att man går bakom ryggen på någon.

Vet många människor som säger att de hatar falskhet och oärlighet men ändå är dem de själva, varför? Är man så osäker på sig själv att man måste göra så, eller vad är det? Vad är det som gör att folk inte kan vara ärliga och inte gå bakom ryggen på någon annan? Varför säger man att man hatar/ogillar sånt också gör man det själv? Hatar man sig själv då med eller?

Detta är något som jag nog aldrig kommer att förstå mig på. Jag tycker att det är dålig stil att sitta och säga hur mycket man hatar falskhet och oärlighet och sen lever man så själv.

Jag kommer aldrig att få veta sanningen, så mycket vet jag. Men varför är man så rädd för att vara ärlig? Varför är man så rädd för att säga sanningen?

Som sagt, detta är något jag aldrig kommer att förstå mig på. Men jag vet i alla fall hur det ligger till, vet i alla fall åt vilken riktning vinden blåser. Så jag har även lärt mig när jag ska passa mig. Tänker inte bli indragen i skit ytterligare en gång.


Caroline

Ja det är verkligen inte fel :) Det är så tråkigt när man växer ifrån varandra, man blir nästan lite ledsen när man tänker tillbaka på allt roligt, man vill uppleva det igen :)

Caroline

Sv: Aa det med hundarna är så otroligt tråkigt. Dom bara skäller och skäller stackarna, gillar dock inte ens hundarna, dom har ingen pli på dom.



Hehe aa, msn är rätt bra på det där med att dampa men jag har främst 1 kompis som är expert på att sms:a och skriva på msn och sen inte svara när man svarar, så sjukt irriterande. Försöker dock att inte störa mig på det allt för mycket eftersom att jag vet att msn ofta är lite cp ;D Känns mest som att endel personer skriver för att ha någon att skriva till och bryr sig egentligen inte om svaret i sig utan vill få fram saker om sig själv istället.



Kram på dig!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)