Tillbaka till startsidan?

15 Februari ~ 2010 - Mycket att skriva kanske? =P


Innerst inne visste jag att försöka bryta mellan oss är nästan som att försöka köra huvudet genom en betongvägg.. Näst intill omöjligt :) Så går det då man känt varandra i många år och tänker ganska lika :)

Jag kan säga att just nu är jag ganska glad. Jag har fått tillbaka Anni. För ett tag trodde jag att det var omöjligt, jag trodde inte att det skulle gå att ordna. Jag var för rädd att hon skulle ha blivit för mycket manipulerad för att ens vilja lösa något. Men oj, vad jag trodde fel. Vi tänkte exakt likadant, låta allt blåsa över och sen prata med varandra. Och det är nu gjort. Allt kanske inte är överblåst, men vi har pratat med varandra och umgåtts. Och tro mig när jag säger att jag har saknat den där tjejen. Det finns ingen som henne, därav har hon varit min bästa vän i så många år. Tack Anneli för att du tänkte som jag, och för att även du kände att du inte var redo att släppa taget och ge upp hoppet som oss. Nu har vi en ljus och fin framtid framför oss, och många roliga stunder ska vi ha.

Vad ska man mer säga? När det löser sig på ena stället så skiter det sig på nästa, men vet ni vad? Jag bryr mig inte. Det är så omoget och löjligt som det kan bli och jag orkar inte med fjanterier. But hey, Its not my life! Inte min förlust om man säger så, inte jag som bara har enstaka runt mig och sitter instängd. Jag älskar mitt liv, och de jag har runt mig. Behöver inge skit. Så folket gör som de vill, jag bryr mig inte. Kör mitt race och skiter i allt det andra :)

Nothing can hold me down, and nothing can bring me down! Just nu leker livet!

Sen fick vi tillbaka Tv:n idag. Oj så glad sambo jag hade. Äntligen fick han kolla på sitt Simpson, Family Guy och That 70's show.. Han var som barn på nytt. Vi var även och inhandlade mega blockljus idag. Det största är säkert en halv meter hög, och det andra en 30-40 cm. Ställde de på mitt fat utve Tv:n och skit snyggt vart det.

Nu väntar jag bara på pengarna ska trilla in, så jag kan skaffa gym-kortet och sätta igång med träning på allvar, och sen så jag kan köpa nya gardiner och annat små tjafs som jag har tittat på :) Är ganska sugen på att göra om lite grann. Det är det lilla som gör det stora :)

Dra på trissor vilket långt inlägg det blev idag :) På något vänster så var jag kanske ganska skriv sugen? Jag har försökt att skriva från mobilen, men eftersom att blogg.se inte har nån mobil sida, är det ganska svårt för mig att blogga från min telefon, blir så mycket fel så jag blir bara arg :P Funderar på om man kanske ska kolla på wordpress eller nått sånt, och se hur de sidorna är uppbyggd och om man kanske kan byta blogg eller bara flytta bloggen.. Jag ska klura lite på det där. För jag har fått veta att med wordpress finns det en fyndig applikation till min mobil där jag kan skriva så fort jag känner för, utan problem :) Så jag ska fundera på det.
Blir det flytt säger jag väl till :) Kan ju inte lämna mina läsare helt utan en blogg att läsa ;P

Näe, nu ska jag försöka plugga lite grann. Får väl se om jag får låna Java någon dag denna vecka, har sagt till Anneli att jag kan ta hand om hennes luspudel och aktivera henne under dagarna då Anneli och Mika jobbar :) Skoj att ha en liten hund att leka med i snön :) Tror att både hon, jag och Anneli och Mika skulle uppskatta det. Jag och Java för att vi får leka, och Anneli och Mika för att dom får hem en slut liten jycke :) Så går det då man bara är 7 månader, då finns det inte ork till tusen hela tiden, utan bara lite då och då :)

Näe, usch. Gå var det, innan era ögon får helt ont pga all text ;P Ha de bra folket, på återseende! ;D

                                                 ♥ N I L S ♥



Sara

Va kul att höra att det löste sig :)

Hoppas du har en bra dag.

Kram!

| http://caarpeediem.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)