Tillbaka till startsidan?

17 Februari ~ 2010 - Java på besök :)


Lus-pudeln är här :) Hon kom redan strax efter 6 imorse. Då sniffade hon runt, för att se vart hon hade hamnat, och sen var det bus :) Hon busade med sin råtta och med en handduk som vi gjort till en knut till Smoke :) Full fart på det lilla livet.. Vi gick ut och skuttade i snön, och överlycklig var hon. Det märks verkligen att hon gillar snö. Vid 9.30 tiden somnade vi allihopa en sväng, Nils på soffan och jag och Java i sängen :) Fördelen med Java är att hon inte löser nå hår, inge alls.. Riktigt skönt, det gör att man kan ha hon vart man vill. Och ni som inte tror på att hon inte löser nå hår, kontakta Anni så får ni veta, hon är hårlös-fri :) Kommer lite hår då man borstar henne, men det är allt :) Riktigt skönt.

Vi har nyss kommit in igen från att ha varit ute och skuttat i snön ytterligare en gång :) Lika roligt varje gång. Denna gången tog vi med oss kameran och tog lite kort på det lilla livet. Har dock inte hunnit lägga in de på datorn, men det får jag ta och göra senare :)

Jag har redigt ont i skallen idag, och ingen värktablett hjälper. Vi får se om det hinner släppa till då Anni slutar, annars får vi ta simmandet en annan dag. Vill inte ligga i migrän, hatar det!! Men det återstår att se :)

Näe, nu ska jag sätta mig och betala bort lite saker. Sen får vi se vad som händer. Om vi lägger oss och vilar en stund eller om vi busar lite grann :)

Ha de king, tjingeling!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)