Tillbaka till startsidan?

Idioti är inte ett handikapp! Parkera någon annanstans!


Jag har kollat upp de där med wordpress och blogspot, men jag tycker inte att det är nått för mig. Just för att jag kan inte kodmallarna och allt annat tjafs där, och då kan jag inte göra om bloggen som jag vill.
Jag vill ha min egna prägel på mina saker, och kan jag inte sätta de. Då struntar jag i det :)

Jag tror att det blir arvidsjaur i helgen, ta med skolböckerna och plugga, samt en router så jag kan surfa antigen med mobilen eller med datorn :) Nog för att jag kan surfa hur mycket jag vill med det mobila, men jag använder ändå hellre det trådlösa i routern.

Jag tror att det blir nu att lägga sig i sängen och bara chilla, borsta håret och sängläge. Invänta sömnen :)

Ha de king, Tjingeling!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)