Tillbaka till startsidan?

Ska med glädje se hur mina fiender flyr!


Har varit vaken sen strax innan 7 imorse. Känns riktigt skönt.

Igår lyckades Nils med nått, jag abslut inte trodde skulle hända. Han lyckades ha sönder handtaget på balkongdörren, så balkongdörren går inte att stänga helt.. och igår kväll var det mellan -25 och -30, och imorse var det -27.. Så lite kallt är det allt här. Mest golvet, känns som is. Tur i alla fall att jag har mina tofflor. Annars hade mina fötter dött. Nils ringde till bovärden innan han åkte mot Luleå imorse, och bovärden skulle då komma förbi. Klockan var då runt 7 på morgonen och nu är klockan snart 10 och fortfarande ingen bovärd i sikte. Förhoppningsvis dyker han väl upp snart.

Nu är det helt annat väder än vad det var tidigare i morse. Nu är det strålande sol, klarblå himmel och - 14,5. Helt skapligt, hoppas nästan på lite vår snart. Tycker att vintern är för lång, och för kall! Men så är det under vinter halvåret tyvärr, bara att gilla läget. Men man kan ju alltid hoppas på vår inom en snar framtid.

Vad mer ska jag säga? Jag har fått ganska mycket feedback av många människor angående både min utbildning och mitt intresse inför att söka jobb. Många som anser att jag är duktig och att jag kommer att lyckas. Det gör att jag kan ställa mig ganska rak i ryggen och säga "Detta kommer jag att klara, klart som fan att jag kommer att få jobb. Varför skulle jag inte få det? Varför skulle ingen kontakta mig? Speciellt då jag kan vara en tillgång för dem.." Tusen tack för alla fina kommentarer och för er positiva feedback. Nils har sagt länge att det inte är nå problem, jag kommer att lyckas. Men det känns skönt att både människor jag känner och inte känner säger samma sak. Kommer att bli jätte bra :)

Just nu sitter jag och spelar Raubtier på hög nivå. Jag riktigt älskar den gruppen :) Musik som helt klart är min smak, jag har alltid varit för hårdrock/metal :) Så då passar det mig kanon :) Och att det är svenskt, gör ju inte saken sämre.

Sen är det födelsedagsfest på lördag :) Får väl se vad som händer, om det blir eller inte. Men det ordnar nog sig. Måste i såna fall få tag i chaffis så man tar sig. Men det ordnar nog sig. Eller? Vad tror ni? :)

Näe, nu orkar jag inte skriva nå mer. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Ha de king, Tjingeling!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)