Tillbaka till startsidan?

17 Februari ~ 2010 - Längtar tills kortet är i min hand! :]


Redigt trött just nu ska jag ta och tala om för er, jag tror jag ska göra mig klar för sängen. Lägga mig och läsa, plugga eller bara vara och invänta på att somna. Jag hoppas på en tidig morgon imorn, ska bli så skönt :)
Sätta sig på morgonen och plugga och bara njuta av tidig morgon. Det är så underbart.

Ska städas och fixas här imorgon, måste få lite mer ordning och ställa i ordning lite grejer :)
Sen blir det att fara och simma med Anni och Malin, ska bli skönt. Och jag längtar massor till nästa vecka, då jävlar börjar allvaret :) Då ska det klivas upp tidigt på mornarna, äta frukost, träna, luncha, middag, sova eller simma :) Så kommer dagarna se ut.. Jag ska inte träna varje dag och jag ska inte simma varje dag, men nått liknande :) Har ett schema ihopsatt i mitt huvud, och det är tur att jag har två stycken som är med mig och simmar, så det betyder att tisdagar och torsdagar kan jag lita på att Malin simmar med mig, och sen onsdagar, mådagar eller fredagar kan Anni simma med mig :) Och då och då kan vi simma allihopa :)

Jag har planerat detta länge nu, och nu ska det bli av :) Måste bara invänta pengarna som trillar in i slutet av månaden :) Undra, Sara.. Du tror inte att du skulle vilja träna nån morgon i veckan med mig? ^^ Skulle vara skoj, få umgås lite med dig! :) Sen har jag Nils som ska träna med mig.. Kommer att bli kanon :)

Äta frukost, lunch, middag och träna :) Allt som behövs.. Man behöver inte dra ner på nått, och man behöver inte sluta äta något.. Så länge man äter vid rätta tidpunkter, äter flera gånger varje dag och så länge man tränar lagomt :) Känns bra, då behöver jag inte sluta med något egentligen.. Man har rätt att unna sig saker då och då.. ^^ Kommer att bli så kanon.. Jag kan knappt bärga mig..

Gymma 3 dagar i veckan och simma 2-3 dagar i veckan :) Kan ju inte bli bättre..

Anledningen till varför jag fick för mig att skriva detta var för att jag satt och lade in räknignarna idag, och då började jag räkna ordentligt och kom fram till att jag har verkligen råd att lägga dyra pengar på ett gym-kort. Jag var lite rädd att jag inte skulle kunna göra det, men det kan jag :) Känns redigt skönt..

Kanske man blir kvitt sömnproblem, trötthet och dylikt genom att börja träna :) Få igång kroppen ordentligt.

Can hardly wait!

Hade egentligen inte tänkt skriva nå om mina planer, men jag kan inte vara tyst :) Jag måste ju fylla min blogg med nått bra, annars står den bara och ekar tomt och det är inte så trevligt. ^^ Nog tror jag väl att mina läsare är mer förtjust i att läsa bra saker? Än inget alls? Eller? ;P Det skulle då jag vara..

Vad ska jag mer säga? Jo, jag håller på att utöka mitt smink-förråd :) Har införskaffat en hel drös med grejer, kommer att bli skit skoj att sminka nu. Emmie, visst är du fortfarande min försökskanin? ^^ Jag behöver någon att träna på.. Har många roliga grejer att leka med, och mer ska det bli när jag har möjlighet..

Sen får vi se om det bli Arvidsjaur i helgen för mig, eller vad som händer. Nils ska upp, fixa lite med forden och bara vara :) Jag har lite plugg att göra, men jag vet att jag inte har nå bråttom med mitt uppdrag. Det är ett tag kvar innan det ska lämnas in, så jag behöver inte stressa. Men det skulle även vara skönt att bara vara hemma, pyssla på och bara vara. Fast jag vet inte, jag är lite kluven.. Kommer ju sakna Nils som satan om han far själv, är ju inge kul att sova ensammen, ingen att kramas med och ingen att bara mysa ihop sig med... Följer jag med får jag kramas hela tiden om jag vill, fast samtidigt vill jag ha lite tid för mig själv.. Skulle vara skönt det med..

Huga, jag får fundera.. Fredag kommer med stormsteg.. Jag säger som Anni säger, "I morgon är det fredag imorgon" =D Hon är sötast, och har jävlar i mig de roligaste sätten att uttrycka sig! :) Det är bra att de funkar för henne, så hon inte behöver känna att fredag är så långt borta, fast för mig får det gärna vara länge kvar till fredag, så jag hinner fundera =P Jag kan bli så velig när det gäller att vara ifrån Nils.. Vill helst inte, men ibland kan man behöva.

När, fy fabian. Vilket långt inlägg detta vart.. Undra om man ska lägga sig i sängen och läsa lite bloggar i mobilen? Och kolla annat.. Jag har inte gjort annat än varit på dumma Facebook, Tradera, Mailen och Nordea idag.. Och nu blogg.se såklart, se om det händer nått intressant ute i världen, jag tror inte det. Men man kan alltid kolla.. =)
Jo, så gör jag.. Jag orkar inte med datorn nå mer ^^ Jag kan ju alltid hålla tummarna för att Emmie eller nån har uppdaterat sin blogg, fast att få henne att uppdatera sin blogg är nästan omöjlig, eller hur Emmie? Eller ska du chocka mig?! ;P Näe, läsa bloggar var det.. Se vad alla knäppa nötter skriver! ;D Haha!

Ha de king, tjingeling!



Sara

Är det mig du menar? ;p Haha!

| http://caarpeediem.blogg.se/
Emz

Hehe.. Klart jag kan ställa upp att vara försökskanin om du vill de ;)



Hade faktikst tänkt att uppdatera lite idag så då får du dig något att litet att läsa :)

| http://emmelisa.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)