Tillbaka till startsidan?

20 januari ~ 2010


Klockan är nu efter fyra på morgonen och jag har inte sovit nått. Jag får ingen ro till att somna. Känns inte bra, och såhär sent på natten ska jag inte ta nån tablett, för då vaknar jag inte förrän i till kvällen, vilket inte är lyckat. Det är inte de att tabletterna håller mig sovandes utan jag blir så seg i kolan av dom, så jag ligger och "vilar" pga att jag är så seg. Vilket resulterar i att jag fortsätter sova. Känns inte så värst bra.

Näe, nån liten sömnlur sen på några timmar och sen upp och plugga som vanligt.


Jag har två bilder jag ska visa er.. Nils har lekt i PS och gjort två bilder, som jag tycker vart riktigt fina, eller vad säger ni? =]


Här har vi en bild som ser ut att vara målad. Riktigt fin! =]


Naaaw, gulle gjort fin bild till mig! Kärlek! ♥

Nu ska jag läsa lite mer ur kurs-boken =] Ville bara visa er de fina bilderna. Nils har inte lekt i PS på jätte länge så han har hamnat lite ur gängorna. Men han sitter lite titt som tätt nu och pillrar lite, så snart borde allt falla på plats igen och då kan han hjälpa mig med min blogg =] Bara han får lära sig hur han ska göra diverse saker ^^



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)