Tillbaka till startsidan?

Nytt år, nya tag :]


Ja, då var 2010 här då :] Kommer att bli ett jätte bra år, det känner jag på mig. Jobbigt dock att folk fortfarande skjuter raketer, lite väl långdraget. Själva firandet är ju över nu.

Aja, det var i alla fall nyårsfest här igår. Den vart riktigt lyckad, trots vissa missöden. Men det är sånt man får räkna med. Vi var lite drygt 30 pers här i våran lilla lya :] Men som sagt, riktigt trevligt. Hade tänkt bjuda på en massa bilder från igår :] Det togs en hel del, men jag lägger inte upp alla ;P Det orkar jag inte, jag tror att sammanlagt tog vi 220 bilder med våran kamera :]



Nyårsmiddag med Baggis och Emmie :] Riktigt mysigt och trevligt ^^


Min snygging! ♥


Baggis med jätte leendet :] Smile-shutter funktionen är riktigt rolig ;P


Snygg så snygg! :]


Emmie goes CRAZY ;] Bara för att hon är söt ;P

Jag älskar dig mer än något annat! Du är mitt allt! Förlovade ett år, känns helt underbart.
Ser fram emot alla fina, underbara år jag kommer att få ihop med dig ♥








   

Och sist, men absolut inte minst ;] Kommer det lite ego bilder från nyår! :]


Näe, det var allt för idag, är ganska trött så det blir snart sängen ^^ Vart lite mer bilder än jag tänkt mig, och alla som var på festen tror jag inte är med på bild. Har då inte lagt upp bild på alla i alla fall. Bara några stycken. 

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla när Bäjb spelar tv-spel, och sen snarka gott i hans famn!


♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)