Tillbaka till startsidan?

Äntligen är jag här!


Ursäkta dröjsmålet med uppdatering. Har haft så mycket annat att tänka på påsistonde att jag totalt glömt bort att blogga. Men nu är jag här och hade tänkte berätta för er hur min vecka har varit.

Måndag var jag och Hjärtat ut och åt en 3-rätters middag på Challange för att fira våran 2 års dag. Var riktigt mysigt och gott. Jag njöt varje sekund och Hjärtat var så söt hela kvällen. Han är alltid söt, men lite extra speciellt sådär, über gullig. Jag älskar dig Nils, du är mitt allt!

Sen tisdagen och onsdagen gick jag lite mer intro på boendet jag är på i sommar. Gick bra, fick lära mig lite extra angående den våning jag ska vara på och så. Sen gick jag på schemat på torsdagen. Började med en ensam kväll, väldigt intressant ska jag ta och tala om för er. Men det gick väldigt bra. Inga direkta problem alls. Så jag jobbade torsdag och fredag på schemat och är ledig i helgen. Ganska skönt med lite ledigt för att hinna vila hjärnan, eftersom att det är ganska mycket att ta in. 

I fredags for vi till Luleå och köpte en säng, så nu har vi både mer plats i sängen och i hemmet. Känns väldigt skönt, men nog var det ett meck att få in sängen där den ska vara. Var tvungen att ta bort och trixa lite grann, kanske inte världens snyggaste men syns inte om man inget vet. Inte det första man tänker på om man säger så. 
Har tänkt ta kort senare och visa er. Väldigt praktiskt.

Idag, lördag (nu söndag enligt klockan) så har vi varit en sväng på marknaden - kyrkmarknaden. Var inte så mycket intressant. Köpte hem lite bröd och sen blev det någon munk och lite remmar. Lördags gott. Sen var det bara att fara hem och städa, för det var ganska rörigt. Nu ser det bättre ut, vi har dock en tom plats i lägenheten, och det ser väldigt konstigt ut eftersom att det är, precis som jag sa, tomt. Datorbordet stod där tidigare, men inte längre.. Vi får se om vi kommer på något fyndigt till det hörnet. Antingen om man skaffar en mindre fotölj och en golvlampa och gör det till en läshörna, som Nils ville. Eller att man köper någon mindre hylla, typ en expedit eller något och sätter in diverse saker - ljuslyktor, böcker och dylikt. Vi får se vad det blir. Nu är det i alla fall ihop plockat här och det mesta står på sin plats. Efter städningen var vi och snurrade lite grann på stan, ändå ganska mycket folk. Inte kröktjockt, men tillräckligt för att det skulle vara lite intressant ute. Emmie var med oss, trevligt trevligt. 

Nu sitter jag här, och bloggar som jag har tänkt på hela dagen. Äntligen är det gjort, och Hjärtat ligger i sängen och kollar på The Dukes Of Hassard - The Beginning. En film han velat se ett tag, men inte sett. Jag ska sätta mig och fixa det sista i en header jag håller på att göra till en tjej. Blir inte så mycket piller idag, men ska göra lite grann i alla fall. Hade tänkt komma i säng också, kan inte sova bort dagen imorgon då jag börjar kl 7 på måndag morgon.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)