Tillbaka till startsidan?

Allmänt babbel! :)


Medan jag satt och gjorde Lars design så fick jag en fråga av Carro om jag kunde göra hennes design. Självklart kan jag det. Men det får bli efter helgen. Eftersom att jag orkar inte sätta mig med det ikväll, imorn är jag upptagen i stort sett hela dagen, på lördag är det fest och söndag lutar det åt att åka till Arvidsjaur. 

Kan hända att jag inte har möjlighet att fixa den förrän mitten eller slutet av nästa vecka. Det vore illa, men jag vet inte riktigt vad som händer.

Tycker att det är jävligt synd att jag ska på kurs imorn eftersom att jag gärna hade velat vara med då både min kusin och Nils lillebror springer ut. Men jag kan inte göra nått åt det! *suck* Jag hoppas i alla fall att de får en bra dag!

Nu ska jag latja på internet en stund innan det är dax att krypa till kojs. Ska ju upp vid 7 imorn så jag behöver sova i natt.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)