Tillbaka till startsidan?

Bilar, bröllop och middag!


Då var nästa volvo införskaffad. Dock är den ej i kördugligt skick, men den har en hel del delar som man kan använda sig av. Reservdelsbil med andra ord. Finns även saker därifrån som man kan sälja, som inte behöver ligga och skräpa.

Blir att uppgradera 745:an med lite prylar, kommer att bli bra. Andra högtalare, elhissar och dylikt. Nils surrade om en hel del saker, och som vanligt lyssnar jag bara med ett halvt öra och lägger icket på minnet vad han surrade om, därav kan jag ej återberätta allt för er. Men så är det ibland.

Hur många av er där ute har sett bröllopet idag mellan Viktoria och Daniel? Jag har absolut INTE sett det, fy så tragiskt. Jag är inget direkt fan av kungafamiljen, enligt mitt tycke så kan vi lika gärna avskaffa dem. De kostar bara pengar. Alla har rätt att tycka vad de vill, och detta är min åsikt. Ser inte att de har gjort nå bra för oss, de står bara där och ser dumma ut och använder skattebetalarnas pengar för att orda bröllop. Näe usch! Bort med skiten.


Förövrigt så blir det att äta grillat till middag idag, och sen blir det efterrätt i form av kolatårta och nått mer smarrigt som Åsa har bakat. Kommer att bli kanon.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)