Tillbaka till startsidan?

Då var stan gjord! ^^


Idag har vi varit och gjort stan. Ganska trevligt. Vi tog med oss Emmie och Baggis och traskade runt lite grann, umgick och bara var. Jag köpte mig lite grejer, kan jag gått unna mig då jag faktiskt har både råd och möjlighet.

Det jag köpte var:

En ny smink-svamp från Kicks. Min var i desperat behov av att bytas ut.


En ny concealer från Kicks, min började ta slut. Inte för att det används så mycket på sommaren, men kände för att ha en hemma utifall att, man vet aldrig :) Detta är helt klart den bästa concealern jag har haft att göra med, på väldigt länge. Är ni ute efter en ny, så rekommenderar jag verkligen denna. Den finns i både natural och ivory.


En ny mascara från Kicks. Tänkte att jag skulle testa denna, alla säger ju att den är så bra (alla jag har pratat med och överallt där jag läst om den) så tänkte att det var läge att testa. Kan ju säga till er senare angående vad jag tyckte om den, någon åsikt måste jag väl ändå ha? :)


Köpte mig även ett nytt underklädsset från Lindex. Fin färg och väldigt sköna underkläder måste jag säga.


Köpte mig en t-shirt på Lindex också. Fastnade för den på en gång, brukar inte gilla kläder med vit grund egentligen. Men denna var redigt snygg. Så den fick snällt följa med mig hem.


Köpte mig denna tunika på HM. Har varit ute efter en typ av sånhär tröja tidigare, och nu hittade jag en som jag tyckte var fin. Letade även en "skjorta/blus" med samma typ av ärmar, men hittade ingen jag fastnade för på en gång.


Köpte mig 2 stycken nya "favorit-linnen" från Gina. De absolut bästa linnena, någonsin. Jag älskar dem, har massor av dem i flera olika färger. Det enda i garderoben som jag faktiskt har ganska mycket av.


Sen var jag på herr-avdelningen på Cubus och köpte mig en tjocktröja. Nu kanske ni undrar varför jag köper en kill-tröja? Jo, såhär är det. Hjärtat har en sån här tröja, och jag snor den heeela tiden. Den är så mjuk och skön att ta på sig om man fryser, eller bara allmänt sådär. Det slutade i att han vart less på att aldrig få ha sin egna tröja, så då fick jag kort och gott införskaffa en egen, i lite mindre storlek. Så nu har jag en egen :) Väldigt mysig och fin.


Det var det som införskaffades idag förrutom mat och alkohol. En väldigt bra dag.

Nu ska jag lägga mig antingen i sängen eller soffan och bara vara en stund innan jag ska sova.


Jenny

Min älskling har också en sånn där.. älskar att låna den.. hihi.. han blir så sur ;)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)