Tillbaka till startsidan?

Designen omgjord ytterligare en gång!


Designen ändrad igen :) Jag vet, det verkar som att jag inte kan bestämma mig.. och vet ni vad, så är det! Jag är en människa som behöver förnyelse, annars tycker jag att allt är trist och tråkigt. Behöver få ändring lite titt som tätt för att det ska vara roligt och meningsfullt :) 

Låter kanske konstigt, eller annorlunda för vissa.. men för mig är det normalt, och jag vet att jag inte är ensammen ute i världen om detta.

Tänkte visa en bild på min förra design, kan vara kul att ha kvar och visa. Lite före och efter.. fast jag visar bara före då efter kommer att synas varje dag ett tag framöver :)
Kommer att sakna den lite grann, för jag gillade den.. men jag gillar min turkosa mer :) Lite ljusare och mer stilrenare.

Nu ska jag sätta mig och göra en design till min "lillasyster" Elin :) Kommer visa er bilder på det senare, då det är klart.

Någon där ute som vill ha en design till sin blogg? Skriv till mig så ska vi se om jag kan ordna det!


Jenny

Duktig var du på att göra designer.. bra att veta om man nu känner för att byta någongång :D

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)