Tillbaka till startsidan?

HTC.. De vet verkligen hur de ska göra folk förvirrade och upprivna!


Jag blir inte klok på detta med uppdateringar till min telefon.. För ett tag sen så läste jag på Swedroid att det hade kommit en förberedande uppdatering inför 2.1 uppdateringen. Jag laddade hem den, och telefonen känns väldigt mycket snabbare nu, verkar dra mer ström men är ändå snäppet snabbare. Var en bra uppdatering, tycker jag i alla fall.

Gick in på Swedroid imorse för att se om det säger nå mer angående uppdateringarna. Då står det att det finns en uppdatering på HTC's sida, men det är inte 2.1 uppdateringen. Vad är det för uppdatering? Jag blir inte klok på detta. Är det en uppdatering som jag måste ta hem till min telefon för att kunna få hem 2.1 eller är det en uppdatering som man kan skita i? Vad är det för något?

Enligt massa kommenterar på Swedroid så verkar det vara för de som inte redan har FOTA. Jag lyckades få ner den uppdateringen, vilket betyder att jag inte måste på HTC's hemsida och ta ner den andra uppdageringen, eller?

Snacka förvirrande!

När ska de egentligen släppa 2.1? Känns som att man har väntat i evigheter och måste nu vänta ännu mer. Visst, jag är inte speciellt brydd om jag får 2.1 eller inte, men ändå. De kan ju inte säga att de ska rulla ut en uppdatering, som inte verkar komma. Lite dålig stil enligt mitt tycke.

Hur många där ute är det som väntar på den omtalade 2.1 uppdateringen?


Mattias

Kul att du gillade inlägget om prins daniel :)



Kan inte råda dig om den där uppdateringen men jag har själv en HTC Desire sedan någon vecka tillbaka och tänkte faktiskt blogga lite om den någon dag framöver men är både nöjd och icke nöjd hittills. Har lite svårt att vänja mig med touchmobilen o tycker t ex att det är skitdrygt att skicka sms medan jag däremot uppskattar att följa twitter och använda roliga apps.



Förresten hade du en väldigt snygg blogg designmässigt får jag säga!

| http://jack71.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)