Tillbaka till startsidan?

Irritation angående satans skolan!


Igår fick jag äntligen mitt uppdrag rättat, efter 10 dagar :S Jag blir verkligen less, varför ska lärarna vara så jävla sega? Skolan utger policyn att 48 timmar från det att man skicka in uppdraget ska man få tillbaka det, rättat. Bullshit! I denna kursen jag läser nu har jag inte fått ett enda uppdrag rättat inom 48 timmar. Jag har alltid fått vänta minst i 5-6 dagar. Så tragiskt.

Jag var tvungen att skicka ett mail igår till läraren för att hon skulle få tummen ur och rätta, så ska det väl inte vara? Fick i alla fall igen uppdraget och nu har jag skickat det sista, så nu ska vi se hur länge jag måste vänta innan jag får tid för examinationen. Usch, vet inte ens om jag hinner få en tid i tid tills det kursen ska vara klar. För denna lärare var det segaste jag varit med om någonsin.

Jag ska väl inte behöva förlänga min kurs enbart på grund av henne? Jag blir seriöst galet, denna lärare kommer inte få bra betyg av mig när det är dax att utvärdera kursen. Aldrig någonsin. Än så länge har jag inte märkt av något som är bra med denna lärare, hon är helt skum.

Nog tjatat om detta, jag hoppas det ordnar sig i alla fall!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)