Tillbaka till startsidan?

♥ K Ä R L E K ♥


Jag tänkte visa er lite gamla inlägg, inlägg som jag har skrivit till Nils osv. 

Det finns ingen jag älskar lika mycket som jag älskar Nils, och nu har jag varit utan honom i två nätter. Saknaden är stor men på en stund är han hemma igen, och då får jag kramas med honom.

Då vi just hade träffats hade jag väldigt starka känslor för Nils, dessa känslor växer sig bara starkare och starkare och jag älskar honom mer och mer för var dag som går. Finns ingen annan jag skulle vilja tillbringa mitt liv med.

Och när man är ifrån varandra i några dagar värdesätter man mer och mer det man har tillsammans. Det är väldigt tungt att vara ifrån dig hjärtat, det som gör det värt det är att när du äntligen kommer tillbaka så får man kramas som aldrig förr.

Du är hela mitt liv, finns ingen som betyder så mycket som du! Jag älskar dig av hela mitt hjärta! ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)