Tillbaka till startsidan?

Lite ändringar!


Ja, nu har jag varit i farten igen och gjort lite ändringar :) En extra meny med några bilder och bakgrundsfärgen på rubrikerna i menyn. Vart bra. 

För att se min blogg från dess bästa sida bör ni använda er av Google Chrome samt han upplösningen 1680x1050, eller större, på eran skärm. Annars kan min blogg se annars ut hos er. Bara så att ni vet det :)

Nu ska jag sova några timmar innan det är dax att vakna och börja festa. Sov gott alla där ute!


Emilia

Hejsan, såg ditt inlägg. Skulle vara snällt om du kunde hjälpa mig, jag har bara tänkt ha bilder och någon fin text på headern och lite somrigt bakom.. Hade väl tänkt ha 4 bilder som du har ungefär :)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)