Tillbaka till startsidan?

Möbler, möbler, möbler..


Här kommer ännu mer möbler som jag skulle vilja ha..



(Bilderna lånad från Ikea.se)


Jag skulle vilja byta ut vårat vardagsrumsbord mot 2 stycken små valnötsfärgade lackbord, enkelt, stilrent och fint. Tror att jag ska se om jag kan göra det när löningen kommer. Vore fantastiskt.

Nils sa att vi skulle spara vårat nuvarande vardagsrumsbord utifall att jag får dille på att jag vill ha ett stort bord igen. Haha, han känner mig för väl. Ena stunden ska det vara litet och lätt, stilrent och enkelt. Nästa stund ska det vara stort med mycke förvaring. Eftersom att de små lackborden inte kostar mycket så spelar de ingen roll att införskaffa dem, för då har jag så jag kan byta som det behagar för mig.
Som jag sagt tidigare, omväxling förnöjer :) 

Sängramen + sängborden har jag tittat efter i drygt ett år nu, så en dag ska de bli våra (om de finns kvar vill säga). Fast det blir då vi bor i ett större place. Har värsta planerna för nästa ställe, och då hoppas jag att allt går som vi vill :)




Kusin Malin

Det är ju exakt den sängramen vi har.. Fast våran är mellanbrun...



Kram!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)