Tillbaka till startsidan?

Nackspärr! *Aj*


Jag har åkt på nackspärr!! Usch, inge trevligt. Var år och dar sen sist, och självklart kommer det nu. Har inte kunnat sova ordentligt i natt eftersom att jag inte kunnat ligga som jag vill, dumma nacke!

Jag hoppas att det går över snart, jag orkar inte ha nackspärr i evigheter.

Idag blir det att åka hem till Piteå. Jag har en introdag imorgon som jag måste vara på. Sen blir det lite midsommar röj på lördag :D Någon som är sugen på att vara med och festa på lördag? Ni är välkomna! :D

Egentligen har jag ingen aning om vad jag ska skriva, har lite bloggtorka just nu. Men jag gör mitt bästa för att skriva lite i alla fall. Lär bli annat när vi kommer hem till Piteå och jag får tillgång till PS igen :)


Diana - Toppen av ytlighet

Ajaj, hoppas nacken blivit bättre nu :) KRAM

| http://dianasl.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)