Tillbaka till startsidan?

Ny design!


Ännu en ny en, kände för att göra nått nytt och då blev det såhär :D Vart ganska bra ändå, för att vara första gången. Nu kan jag lite grann om att göra såna här designer oxå :) Bra att kunna.

Här kommer en bild på min förra design:



Båda är fina på sitt sätt, men jag gillar headern på den nya.

De senaste 1-2 dagarna har jag suttit i PS och bara gjort en massa headers.. och ikväll ska jag sitta och göra några fler :) Min kusin Anki gillade headern med tribal drakarna, så jag ska vara snäll och göra en åt henne med såna & nå fina blommöster om jag hittar några :) Ska i alla fall göra mitt bästa.. Sen ville min kusin Sofie ha en igår, men jag har inte pratat nå med henne eftersom hennes internet försvann titt som tätt, får se om jag kanske får tag på henne ikväll :)

För övrigt, så blir det lite serier oxå ikväll :) Kan vara skönt att bara slappa och kolla lite :)

Vad tycker ni om min nya design?



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)