Tillbaka till startsidan?

Sååå fint!


Jag satt och kollade lite grann på nätet igår på lite möbler, och som alltid när jag kollar på möbler så får jag värsta suget att till att göra om hemma. Är less på att allt bara går i svart/vitt och grått.

Så när det blir att skaffa större lägenhet eller rent av hus så lär det bli att införskaffa möbler i stil med detta:


Bokhyllan var riktigt vacker, fastnade för den direkt. Angående tv-bänken och media-bänken (som för övrigt är samma enligt mig) så vill jag ha båda, så i såna fall blir det en i vardagsrum och en i sovrum om jag inte lyckats välja en av stilarna. 

Igår när jag och Anneli satt och prata så kom vi fram till att vi skulle ha haft ett runt bord här i våran lägenhet, så jag kollade på lite runda bord, fann det som är i bilden och fastnade. Fan så snyggt! Skulle jag absolut kunna ha.  

Synd bara att alla dessa möbler kostar skjortan, inte direkt billigt med möbler!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)