Tillbaka till startsidan?

Usch, segt värre!


Har inte sovit en blund i natt, inte bra. Men vad ska man göra då ens dygn är helt förstört för stunden? Lär väl bli att sova en stund nu på morgonen, men det är inte direkt sunt. Inte mot kroppen, inte mot nått egentligen. Tur att man börjar jobba snart, då får man in lite rutiner och slipper sånt här.

Har börjat små kika på Kattas header lite grann, vet på ett ungefär hur jag ska göra. Tror jag, får väl se om jag kan få till det. Har en bild i huvudet, men om det blir likadant resultat som i skallen det återstår att se. Det blir nog bra i vilket fall som helst.

Tror jag ska lägga mig och vila en stund nu, lika bra att göra bort de så snabbt som möjligt då det ska städas idag. Det måste storstädas här, är lite skitigt. Sen måste vi på bolaget också, fast det går att ta på fredag med. Får väl se vad det blir att äta till middag idag, imorn, i helgen. Kanske ska köpa hem nått så man kan grilla någon dag? Det vore klockers.

Vi hörs lite senare hörrni! Chilla lugnt ;D


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)