Tillbaka till startsidan?

From here to.. Nowhere!


Lite sent uppdatering i bloggen kanske men har hållt igång ända sen jag vaknade.
Blev väckt av ett sms från Anneli där hon frågade om vi ville umgås och äta en glass eller något. Fixade i ordning oss och for iväg, för självklart ville vi umgås med dem. Vi lallade runt på stan ett tag, och jag hittade mig ett lätt linne som jag köpte. Behöver ett lätt och fint linne i sommar.

Detta linne köpte jag:

Blir nog jätte bra i sommar. Sen var vi på bolaget och inhandlade alkohol, så det blir party party på lördag :) 

Gick på ICA innan vi for hem, och där köpte jag hårfärg. Nu ska jag ta bort färgen i mitt underhår, eftersom att det inte ser så bra ut längre. Det är ganska urtvättat och ser allmänt dåligt ut.

Blir att färga mitt hår denna färg:

(Bild lånad från google.se)

Mörkbrunt, samma som min naturliga hårfärg.. Hade tänkt få håret en någorlunda jämn färg! Önska mig lycka till! :P

Nu ska jag sätta mig och göra en design till Lars, får väl se om jag lyckas knåpa ihop något bra! ;D


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)