Tillbaka till startsidan?

Slutet på denna vecka :)


Oj, vad helgen bara har rusat förbi.

Jag har inte uppdaterat min blogg nå sen i torsdags. Då kan det vara på tiden nu :)

Fredagen var jag sjuk. Inte skoj, hade feber och var snuvig. Fast det gick över till kvällen. Jag och hjärtat såg film, åt glass och bara mös under fredagskvällen. Tog det allmänt lugnt.. Vi har hittat underbar glass, riktigt god. Vi tog även en sväng på stan och kollade. Det var lite mer folk än vad vi trodde att det skulle vara.. Lite skoj, men ingen rolig ute.

Lördagen var en väldigt trevlig och bra dag. Jag och Hjärtat gick på stan med Anni, kollade lite på skor, kläder och bara allmänt var. Var trevligt, efter att Mika sen slutade jobbet så for vi alla 4 och tränade :) Vi hade ju fått "gratis-tränings kort", så vi bjöd med Anni och Mika. Efter träningen inhandlade vi lite gott, åkte hem, duschade, lagade middag och sen kom Anni och Mika förbi här och vi kollade på film och umgicks :) Hade en riktigt mysig och bra dag. När Anni och Mika for hem så for vi på stan, och kollade lite. Var lite fart, men fortfarande inte roligt ute. Varför man åker ut vet jag inte egentligen, är sällan nån skoj ute. I alla fall inte på vintern :P Men vi vill inte bara sitta inne och glo och tråka. Så då åker vi ut, rätt vare är så händer det nått ;P

Sen idag.. Har vi pluggat och pluggat :) Sen har vi även tagit ett pass i gymmet idag med :) Var ganska skönt. Sen vart det stretching på vardagsrumsgolvet :) Nu kollar Hjärtat på Parlamentet, sen blir det dusch, te och smörgås.. Sen sängen :) Ska bli skönt att lägga sig och chilla.

Näe, nu kallar duschen! :)

Ha de king, Tjingeling!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)