Tillbaka till startsidan?

Arvidsjaur! :)


Just nu sitter vi i Arvidsjaur och håller på att fixa med det sista på bilen. Stereon vi köpte är inkopplad och den funkar väldigt bra :) Dock så måste det antingen bytas högtalare bak eller så måste de kopplas ur, en är stendöd och den andra sprakar & lever djävul. Den är sprängd, trasig, kapput! :/ Skit, men det ska nog ordna sig förr eller senare :) Ljudet fram låter bra i alla fall :)

Sen håller de på att skruva under huven just nu. De ska täta något eller vad fasiken det nu var. Jag & bilar ;P haha.. Bilen har även blivit besiktad & påställd, gick igenom helt klockrent & nu är det bara tuta å köra. Fast vi ska fixa klart allt innan vi kör den hem.

Sen följer katterna med oss hem då vi far.. När nu de blir vet jag inte.

Vad ska jag mer skriva?

Jag har fixat lite saker till mitt akvarium hemma. Fick ju mega skålen, stativet & locket av mamma, hennes gamla fiskskål. Den är jätte stor så nu har fiskarna mycket plats. Var & köpte en ny pump så de har syre hela tiden, köpte även en mal & en till slöjstjärt.. Så nu har jag 3 st :P En vit, en guld/gul & en chokladfärgad :) Jätte fint.

 

Jag vet egentlingen inte vad jag ska skriva. Just nu står det lite still i min skalle. Ikväll blir det tacos till middag *mums* Sen blir det nog en lugn kväll tror jag. Dom ska väl skruva i bilen tills Åsa kommer hem, då blir de middag & slapp. Tror inte att de kommer att skruva i bilen efter maten.. Brukar de inte göra, men man vet aldrig.

Näe, färdig bloggat för idag. När det står still så är det ingen idé att skriva :P

Ha de king, Tjingeling!

(Varför det vart galen färg, vet jag inte! Nått har väl hänt antar jag!)



Miiqa

Ja, jag undrade lite vad som hänt med din text. Härligt att fiskarna har gott om plats sen :D Kram vännen!

| http://mariiqa.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)