Tillbaka till startsidan?

Bildbomb! ;D


Har tänkt bjuda på lite bilder :) Har ingen direkt lust att skriva egentligen, därav blir det bilder :)
Kan säga att jag drack i lördags, satan vad skoj det var :) Måste göras om, eller hur Emmie? Jag hade tänkt ta en massa bilder på fina bilar, tror ni de vart? Näe, självklart inte. Men det blev det de blev.

Börjar med bilder från i lördags :)

Emmie ^^

Jag i solen, som en fluga ;P

Java hälsade på en sväng, & nu är hon pälsfri.. ;P

Fröken Lindström :)


Anni är värsta stirrarn, Emmie ser ut som en ängel i jämförelse ;P

Lite väl mycke alkohol? Emmie gillar att spexa, inte mig emot! ;D


Två Anni & Java bilder :) Bara för att båda är fiiina! ;D


Nils fotade då vi var ute & körde. Nils fick ta kort då jag & Emmie var för fulla :P

Emmie med cidern i högsta hugg! ;D

Nu var lördagens bilder över.. Har några fler, men orka kasta in alla. Det är bara bilder på Emmie & Anni typ :) Nu har jag tänkt bjuda på lite bilder från då jag & Nils åkte ut till hamnen bortanför Svartudden. Vi kände för att fara dit & ta lite kort :) Fick en hel del fina bilder där ute, både på Hjärtat & Vrålvon :)

Nils & Vrålvon ;D Fick ett ganska bra kort, bakgrunden är ju jätte fin :)


Vrålvon ;D

Hjärtat, finns fan ingen finare än honom! Mitt allt ♥


Fina baklysen va? ;D Bild inlagd på Hjärtats begäran, han som har tagit kortet :)





Fint :) Bra väder var det verkligen.

Ha de king, Tjingeling!


Emz

Klart som korvspad att vi måste göra om de! Tyckte vi hade det super kul i lördags :D ..Hihi, snyggaste bilderna du lagt upp :)..Oh nej, här har vi inga problem med att spexa ;P Bara kul att bjuda på sig själv ^^ Ingen torrboll här heller ;P

Hmmm... Vrålvon? Nytt smeknamn på bilen? ^^



Kramz! :)

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)