Tillbaka till startsidan?

En lite bättre uppdatering kanske? :)


Ja, ska väl försöka mig på ett inlägg då :) 

Vart ska jag börja? Var i måndags tvungen att ta en antibiotika kur (en tablett) mot hjärnhinneinflammation. Var en på jobbet som hade dött i bakteriell hjärnhinneinflammation & självklart så jobbade jag ju hos henne samma dag som hon dog. Alla som hade varit hos henne från dagen hon dog och en vecka bakåt var tvungen att behandlas. 
Det slutade med att jag fick en allergisk reaktion på penicillinet, fick stora utslag på flera ställen på kroppen, och de kliade som attsiken! :/ Fick ta två allergitabletter den dagen, sen var det lugnt :) 

Har även varit i veckan och små shoppat lite grann :) Blev ett par nya byxor och en tjocktröja till Hjärtat, det var behövligt. Sen vart det en mjukisdress till mig, samt nå linnen :) Vart även nå små pjoller, ganska skönt att kunna ta sig en sväng på stan ibland :) Jag och Hjärtat tog oss även en fika en dag, och åt lunch ute dagen före. Ganska mysigt. 

Jag har även fått bekräftat nu att jag har sommarjobb. En 100% tjänst, med månadslön. Det känns ganska bra. Inväntar bara schemat så man vet exakt hur man jobbar :) 

Vad mer har jag att säga? Vi sitter i A-jaur nu.. Gjorde vi även förra helgen. Små fixa med bilen, det behövs. Rutorna är nästan färdig tonade, det ska in högtalare så det bara är att koppla in den nya stereon vi köpt. Det ska bytas lite små grejer på den, den ska målas till lite grann och sånt. Kommer att bli bra när det är klart. Fast det blir inte att ta hem den än, utan den får stå är tills allt är klart med den. Förhoppningsvis kan vi hämta den senare i veckan :D 

Jag ska även till tandläkaren på tisdag. Jag längtar INTE! :/ Usch, men jag måste dit.. Har jävligt ont i munnen, både från min sista visdomstand som håller på att ploppa upp, samt att jag har bitit något galet när jag har ätit så jag har väldigt ont i en tand :/ Kan inte tugga med vänster munhalva :S Ganska tragiskt! Så jag måste få det fixat.

Annars händer det inte så mycket. Plugg, slapp, bilfix och sånt :) Vet inte vad mer jag ska säga. 

Ha de king, Tjingeling!


Miiqa

Grattis till sommarjobbet, det måste kännas skönt :D Och tack så mycket, resan blev helt underbar :D

| http://mariiqa.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)