Tillbaka till startsidan?

Lite nytt :)


Anna & Emmie frågade oss för ett tag sen om vi kunde göra om deras designar. Självklart kunde vi det, vi har inte gjort några designar på ett tag så vi kände oss manade att fixa till lite igen :) 

Anna ville ha stilrent och en ganska ljus blogg :) Detta vart resultatet:   



Emmie ville ha en färgglad blogg med stänk av sommar. Hennes blogg blev såhär:



Båda blev riktigt fina, och båda blev nöjda. Det är ju huvudsaken, eller hur? :)



Angie

ååh vilka fina designer.

Jag är sämst på att få ihop allt på min blogg och jag skulle vilja ha en snygg och stilig personlig blogg men vet inte hur man gör.



Om du har tid och möjlighet att hjälpa mig du som verkligen är så duktig på det vore jag jätte tacksam.



Tack på förhand

/rockangie

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)