Tillbaka till startsidan?

Ren lägenhet!


Lägenheten är nu städad :) Känns riktigt skönt, det var behövligt.

Och idag gott folk, lyser solen riktigt fint på våran himmel! :) Riktigt härligt, så ikväll samlas vi, det "gamla" gänget, för att grilla lite grann :) Kommer att bli väldigt trevligt. Och min mage börjar kurra, jag tror att jag är hungrig.
Det blir att grilla hamburgare och grillkorv, inge mer avancerat än så. Dom dyker väl upp efter 20 någon gång.. Så vi får väl se :)

Annars? Jag har ringt en massa telefonsamtal idag.. Eller, massa och massa.. Det var bara 2 :P Men skulle egentligen ha behövt ringa ett 3:e, det får bli imorgon :)

Sen vill jag bara säga ÄNTLIGEN! Fick mitt andra uppdrag rättat idag, men nog fan fick jag vänta på det.. hela 9 dagar, och deras policy är att rätta det på max 48 timmar.. Usch, riktigt dålig stil tycker jag. Tänk om man hade varit tvungen att komplettera uppdraget, och dom väntar så länge.. Det är dåligt, då man bara har viss tid på sig och uppdragen ska vara inne ett visst datum, mitt nästa uppdrag ska vara inne på lördag.. DÅLIGT! Tur så fick jag bra betyg och kan plugga i lugn och ro, men ändå! Jag tycker att det är dåligt..

Vad anser ni, bra eller dåligt att få vänta över 48 timmar på nått som ska ta mindre än 48 timmar? Hur skulle ni reagera och göra? Har ni varit med om det själva någon gång?


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)