Tillbaka till startsidan?

Att utvecklas är helvetes kul!


Jag har hittat ett nytt intresse när det kommer till design :) Nu är det inte bara bloggar som gäller, utan jag har börjat designa egna skrivbordsunderlägg.

Var in på en blogg för ett tag sen och kikade runt lite grann, tjejen som har bloggen håller på mycket med design i alla dess olika former och hon gör skrivbordsunderlägg. Jag vart nyfiken och satte mig och började pyssla själv, och lyckades knåpa ihop ett. Så nu är jag fast i det träsket med.

Funderar på att göra några skrivbordsunderlägg som ni kan få använda er av om ni vill, fast det blir lite senare. Sen kan jag även försöka mig på att göra ett unikt skrivbordsunderlägg utifrån dina egna önskemål om du skulle vilja?

Bara säga till, jag kan försöka mig på det mesta :) Roligt att lära sig något nytt ^^


Caroline

Det skulle du gärna få göra åt mig, jag blev ju så nöjd med designen så jag skulle bli superglad om du ville göra ett skrivbordsunderlägg :D Du är så jäkla bäst på sånt Jennie!

Kram på dig!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)