Tillbaka till startsidan?

Då var allt ur vägen :)


Så, då har man gjort bort alla "måsten" för dagen. Har varit till Rigmor och fått fixat lite grann med betyg och blivit uppskriven på fler kurser och lite sånt :) Sen har jag gjort headern till en tjej, lovade att göra hennes header innan jag la av. Så den gjordes klar nu, bättre sent än aldrig men de har varit så grötigt på sistonde så därav är jag väldigt seg.

Jag har egentligen inget bloggsug heller, för jag är helvetes less min design. Skulle behöva göra en ny, men har ingen motivation och ingen inspiration heller. Ska försöka leta åt den lite senare.

Får väl se vad denna dagen kan erbjuda, förmodligen så lär vi spela. Vi har fastnat i ett online spel som Emmie och Baggis visade oss ;P Tur att det är lite kul iaf ^^


Emz

Knö på dig! :P



Hihi! :D:D

| http://emmelisa.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)