Tillbaka till startsidan?

Hemma nu..


Nu har vi landat hemma :) Lite små skönt sådär.

Vi var tvugna att köra ganska sakta och försiktigt eftersom att vi hade en ganska baktung bil. Vi hade lastat bagaget med nått i motorväg som Lidas skulle ha, så vi for förbi roknäs och lämnade av de sakerna där. Sen for vi hem.

Det har varit en lugn och fin helg, har inte gjort speciellt mycket. Vilket är skönt, för febern är borta och jag känner mig mycket piggare än tidigare. Kommer nog att bli bra nu.

För stunden sitter Nils och håller på att skruva ihop sin nya dator. Han har varit i veckan och köpt lite grejer av Mika, om jag minns rätt så ska det vara väldigt bra grejer. Kraftfullt och klarar av mer än standard datorerna. Moderkort, processor och minne, resten har vi ju redan. Så det kommer att bli en väldigt bra dator, som ska användas som server/htpc. Det kommer att bli prima.

Själv så ska jag gå och ta mig en filtallrik och min medicin, sen ska jag chilla och leka i PS innan det är dags att sova.

Vad har mina läsare gjort idag/kväll?


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)