Tillbaka till startsidan?

Svar från frågestunden!


Det har kommit in väldigt lite frågor under denna frågestund, så detta var nog den första och sista frågestunden jag hade. Tyvärr. Har massa läsare, men bara max en handfull har skrivit någon fråga :/

Aja, här kommer i alla fall svaren på era frågor:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anna om Frågestund!:
Jag ställer väl en fråga då... Tog ett tag innan jag kom på nåt :-P
Vad ska du göra av din utbildning sen? Vet att du tycker om psykiatrin, men har du tänkt nå mer utav det?
Kram från lilla jag!

Svar: Såhär långt har jag planerat angående min utbildning: När den är klar, på fredag, så skriver jag upp mig som timvikarie på Rättspsyk. Eftersom att jag trivs så sjukt bra där borta, så vill jag fortsätta där. Även om det bara innebär att jag kommer dit någon gång i månaden som vikare och tyvärr är det ju så jag måste börja. Samtidigt som jag är timvikarie så har jag tänkt läsa Matte B, eftersom att det är den enda kursen jag behöver (som jag vet än så länge) för att kunna läsa på universitet. Kände att det var lika bra för mig att läsa den kursen på en gång så finns den där i fall jag läser vidare, eftersom att jag har faktiskt börjat små spåna på att kanske läsa till sjuksköterska ;P Det trodde du aldrig va? Jag hade tänkt i såna fall vara en SSK som är stationerad inom psykiatrin, vill inte vara på sjukhus, äldreboende eller nått sånt. Och eftersom att jag har klurat lite på att läsa till SSK så kände jag att det är lika bra att ha allt klart, allt som jag kan ha klart för stunden, så det bara är att söka när jag känner mig redo :)
Kram!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bäjb! om Frågestund!:
Hur kommer det sej att du är så underbar?

Svar: För att jag är född sån och för att du gör mig underbar.. ;) Ärligt så vet jag inte, kanske du kan ge ett bättre svar på den frågan? :) ♥

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kim om Hit me hard!:
Varför är du så söt? :D

Svar: Kimmie, fel inlägg att skriva fråga i ;) Skit samma.. Varför jag är så söt? Det vet jag inte.. Tycker inte att jag är speciellt söt, men tack för att du tycker det :) Kanske är det för att min mamma och pappa är söt? Jag brås på dem.. Eller för att min personlighet är så underbar att jag på så sätt blir söt? *skratt* Jag har faktiskt inge bra svar på denna fråga, tyvärr :) Jag tror nog att du vet bättre än jag varför jag är söt :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det var alla frågor det :) Tack för frågorna, och jag hoppas att svaren dög åt er :) Som ni ser, så har jag svårt att svara på frågor som handlar om ens utseende eller att man är underbar. Jag vet som inte vad jag ska svara, har inga bra svar.

Detta var allt för denna gången, och det lär nog inte bli någon mer frågestund. Om inte någon kanske önskar det, och det verkligen trillar in frågor. Man vill ju ha maaaaaassa frååågor! :D


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)