Tillbaka till startsidan?

Angående design!


Nu har jag varit i farten igen! ;P Kan inte låta bli min design!..

Ni som har frågat efter att få en design av mig, ni kan få vänta ett tag.. Orkar inte sätta mig och göra en helt ny design nu menade jag gör praktik, så det blir isf helger jag sitter lite grann. Men blir inte så mycket heller, så det kan som sagt ta ett tag. Kan ni inte vänta, eller inte orkar/vill eller vad som helst, så rekomenderar jag er att vända er någon annanstans.

Bloggdesign.nu och Sannasrum.se är två sidor där man kan få tag i fina designer. Bloggdesign.nu är en sida där man kan få tag i både gratis designer och designer som kostar. Man måste vara medlem och det är en väldigt bra sida.
Sannasrum.se, det är Sannas blogg. Hon har börjat med design utlottningar så det kan dyka upp en design då och då på hennes blogg. Håll ett öga på hennes blogg vet jag, har ni tur kan ni vinna kanon fina designer :)

Finns många andra bloggar oxå med design, men inga jag följer.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)