Tillbaka till startsidan?

Design, design, design!


Som ni ser så håller jag på att fixa lite med designen, jag har bestämt mig för att faktiskt inte alls ändra så mycket förrutom färg typ, på designen. Varför ska jag ändra något som jag faktiskt har gjort själv? Det är väl inte rättvist, inte mitt fel att folk tänker lika ibland och det blir likt? Eller? Tro´t eller ej, men sånt förekommer faktiskt. Mer än vad man tror. Jag har sett många designer som har varit lik min, inte har jag sagt nå för de. Jag tror inte att alla kopierar mig.

Näe, designen är helt och hållet min. Därav har jag rätt att ha den som jag vill. Jag anser inte att det är nå fel någonstans, hade jag kopierat någons design så hade jag mått dåligt över det och inte använt den, men nu har jag inte det.

Så, min blogg kommer att få gå i svartvitt ett tag :) Ska göra någon bakgrund senare, som passar in. Eller om jag letar åt någon redan befintlig bakgrund, vi får se. Ska iaf fixa lite mer med den. Men det blir senare idag, alternativt imorgon.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)