Tillbaka till startsidan?

Yaaay, har fått mig en A-tur!


Nu är det ordnat så jag får vara en dag med vårdlag 4 och sitta ett pass på Teknisk Enhet.. T.E har högst säkerhet, och sen trappas det ner åt. Vårdlag 4 har högre säkerhet än 5, så ska bli spännande och intressant att få vara med lite "värre" fall.. De jag är med nu har redan varit där i några år, så de är lugna och fina. Påväg att slussas ut i samhället igen, så om än det är jätte trevligt och intressant där oxå, så är det väldigt lugnt. Jag vill se hur det är på andra avdelnignar där det kan vara lite mer fart.

Nu har jag ju fått mig en dag då jag ska gå med en kille vid namn Mattias :) Måste bara komma ihåg att plocka ut alla mina smycken i ansiktet, eftersom att om det skulle hända något med någon av patienterna och de skulle få utfall så är inte piercingar och örhängen så smart att ha. Det är bland de första de går på, eftersom att de vill skada någon. Så allt måste bort, kommer kännas konstigt men jag överlever ^^

Nu blir det middag här, sen blir det dusch och efter det blir det filmkväll!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)