Tillbaka till startsidan?

Dagens aktiviteter är få :)


Idag tog vi oss en sovmorgon till kl 10.30 ungefär :) Var riktigt skönt, inte planerat men skönt. Vart lite senare igår än planerat så. 

Idag har vi inte gjort så mycket mer än att vara och handla grogg-virke och lite ingredienser till dagens lunch och middag :) Vi har försökt få tag i Mika oxå, skulle behöva lite grejer från fixarna samt att jag vill veta om min data-mus har kommit än :) Jag går och väntar och väntar, vill ha den nu :) Ska bli bekvämare med en lite större mus än den jag har nu, den är så liten så man får lite ont i handen när man sitter med PS och designer. Så nu väntar jag för fullt :) 

Annars är de inte så mycket, vi ska bara ta de lugnt idag. Ha lite fredagsmys, är inte ofta vi har det så. Ska bli härligt.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)