Tillbaka till startsidan?

Design prat!


Jag lade ut min gratisdesign på bloggdesign.nu så att den går att få tag på offentligt :) Och jag har redan, ca ett dygn efter den lades ut, haft x antal nedladdningar och visningar. Tydligen så gillades den, så jag ska väl sätta mig och göra fler designer, bara enkla gratisdesigner som vem som helst kan ta del av :)

Lite finare och roligare kanske än vanliga stilmallarna som blogg.se erbjuder :)

Jag är glad över att folk gillar det jag gör. Ska försöka fixa mer, inom kort. Ska bara finna tid.


johanna

JAG TAR BORT DESIGNEN TILLFÄLLIGT , FÖR ATT NÄR MAN KLICKKAR PÅ KOMMENTERA SÅ KOMMER DET INTE UPP NÅGON SÅN RUTA ?

SNÄLLA SVARA!<3

NÄR DU SVARAT BYTER JAG TILLBAKA!

| http://johannatown.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)