Tillbaka till startsidan?

Knock on wood..


Tur att vi har helvetes mycket pengar till övers denna månad, annars hade jag varit redigt förbannad på det som hände igår. Termostaten i kylen la av igår kväll, och med det förstördes stora delar av våra kylvaror *suck* 
Det var inte trevligt, så nu har man nyss kommit hem från att inhandla allt nytt igen. Det kostade mycket pengar, men nu är de det de är. Inte så mycket att göra åt.

Ikväll blir det en lugn kväll. Ska väl försöka mig på att plugga, trots huvudvärken. Ett måste är ett måste :) 
Nils är nöjd, han har lyckats få igång Xbox:et och flashat in en ny firmware i dvd:n till Xbox:et, så nu kan han sitta och spela sina spel. Mika var vänlig och fixade en "skit" dator till honom så han kunde fixa allt. så nu har han en "flash:ar" burk. Karlar ;P

Jag kollade på en typ av byrå/köpmandisk igår att ha här hemma. Men den hade redan hunnit fara, det var synd. Jag är så sugen på en typ apotekardisk/köpmandisk så jag ska hålla utkik efter en sån att ha utmed mitt akvarium. Så man kan få till lite grann av röran vi har. Behöver lite låder osv till en massa papper och skolböcker, samt massa elektronik som Nils har samlat på sig ;P

Näe, nu har jag inge mer vettigt att skriva.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)