Tillbaka till startsidan?

Svar på kommentar!


Jag hade tänkt svara på denna kommentar som jag fått :) Eftersom att den är anonym så svarar jag på den såhär, gillar egentligen inte anonyma kommentarer.

Att alla tycker och tänker olika är en självklarhet, och kan man dessutom diskutera det som vettiga människor är det ännu bättre. Varför ta allt så seriöst? Visst, politik är en seriös grej men man behöver inte vara så hetlevrad och enbart leva i sin egna bubbla och tro att ens egna tankar och åsikter är det enda rätta, tror man inte som dem så är man inget värd. Det är just alls egna tankar och åsikter som är intressanta. Mina vänner är inte jag vän med pga deras åsikter om politik, utan just för att de är bra och fina människor. De tillför något bra till mig, och om de sen inte röstade som mig, spelar mig ingen roll. Så länge man kan diskutera allt som vanliga människor. 

Tack för din kommentar, även fast vi anser olika (jag röstade dock inte på SD, men jag gillar deras politik) så är jag glad över att du skriver vettiga saker till mig. Men nästa gång kan du gärna skriva ut ett namn (omän det bara är ett smeknamn), och inte vara anonym :) För jag brukar inte acceptera anonyma kommentarer, men gjorde ett undantag.


Caroline

Det var jag som skrev, men mitt namn kom inte med av någon underlig anledning :S Har ju valt "Kom ihåg mig" så borde inte blivit så :) Nu vet du iaf att det var jag ^^,

Kram på dig!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)