Tillbaka till startsidan?

Wait for me..


Nu har vi kommit hem från att ha varit och grattat min kusin Sara, som blir 22 år idag. Grattis igen gums! Hoppas du har haft en bra dag.

Innan vi for till Sara & Olle så åt vi middag, kycklinggryta med kokos och bandspaghetti. Den vart väldigt stark, så jag åt bara lite grann. Men den var riktigt god. Som vanligt så älskade Hjärtat det, och de känns bra.

Imorgon blir det fest, inflyttnings/födelsedagsfest på djupviken :) Så det är inte säkert att jag lär blogga så mycket imorgon, men då kanske jag skriver desto mer på söndag. Vi kan ju alltid hoppas, eller hur?

Hade även tänkt lägga in fler bilder, känner att jag har lite mer bilder jag vill visa. Bara för att :)

Näe, nu väntar soffan med ett glas Portello (den bästa drickan) och lite dill-chips.


♥ Viki ♥

Sv; Ingen orsak! :)

haha nej ja ville bara veta, var nyfiken ;)

Jag ÄLSKAR marabou mjölkchoklad! ^^

Grattis till henne!

Och kul med fest! :D

| http://vikisblogg.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)