Tillbaka till startsidan?

Det är så kul att få en massa paket, eller hur?




I måndags fick jag ett paket med posten. Jag visste ju så klart vad det var, men det är alltid riktigt kul med paket. Fick paketet ifrån Eva på Scandinavian Health & Care AB. Det är en produkt som jag ska testa och sen recensera i bloggen.



Paketet innehöll Noka Milkshake, 15 portioner i Choklad smak. Främsta anledningen till varför jag ville testa och recensera denna produkt är inte för att se om jag går ner i vikt av den (även fast det inte skulle skada om man tappade nått kilo) för jag är inte så brydd över hur mycket man väger, så länge man själv trivs. Största anledningen är för att man kan använda Noka som måltidsersättning så man ser till att få i sig alla de mål om dagen man behöver för att man ska må bra. Jag är riktigt dålig på att äta minst tre mål mat om dagen, och att då byta ut ett av de målen (som jag inte äter egentligen) mot en shake är ju aldrig fel. Jag får i mig det jag behöver, kroppen mår bättre, jag orkar mer. Sen kanske jag har tur att tappa nått kilo.

Jag och Nils testar denna produkt tillsammans. Får väl se om vi tycker lika eller olika i slutändan. Just nu tycker vi ganska olika kan jag säga i alla fall :P

Recension bör komma om någon vecka när man har testat alla portioner och hunnit fatta sig ett tycke om den, och kikat på allt runt omkring och se om det är som de säger att den ska vara.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)