Tillbaka till startsidan?

Fredag och äntligen helg! ^^


Dagen har varit ganska produktiv. Jag har räknat ganska mycket matte, och samtalat med lite lärare. Har hunnit samtala och umgås med kusinvitamin CarroBarro också, riktigt skoj. Vi har alltid trevligt tillsammans. De där är en tjej som passar mig väldigt bra, då vi är väldigt lika varandra. Vi har märkt att våra personligheter är mer lika än vi trott, men det är grymt kul.

Får se vad kvällen bjuder på. Antingen blir det att fara och hämta min grönafara så Nils och Lidas kan kika över den i helgen, eller så blir det lugnt. Kanske ska sminka Carro ikväll. Sen ska det behövas rensas och gå igenom i förrådet. Men inget är planerat. Eller, en sak är planerad. Det är att jag ska umgås med Anneli i helgen, vi ska göra ansiktsmask och bara surra! :D

Nils inlägg kommer upp lite senare. Han håller på att fixa det sista till inlägget så det blir bra och är redo för publicering.



Emz

Sv: Jo, det är som det. Lite lugn och ro behövs det med emellanåt :) ..Och jo, jag vet att mitt svar är lite sent men bättre sent än aldrig elelr hur? ;)

..Hade tänkt fixa den där utmaningen nu :)



Förresten, ditt hår ser grymt snyggt ut! Det är som att titta på en helt annan jennie varje gång jag ser bild på dig :) Och dina ögon blir väldigt lysande blåa mot det blonda :D



Ha en fin helg! ;)

Kram



| http://emmelisa.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)