Tillbaka till startsidan?

Har inte hänt så mycket egentligen..




Ett väldigt sent första inlägg idag. Samt att detta nog blir mitt enda. Har inte varit så social på bloggen eftersom att jag har varit social i det vardagliga livet.

Jag och Anneli har haft en pluggdag idag, eller.. Det skulle ha varit en pluggdag. Lite plugg fick jag gjort, men inte mycket. Eftersom att vi inte har haft pluggdagar på ett tag så vart det att vi gjorde lite annat. Men vi kommer att komma igång.

Ska tillbaka till henne imorgon igen. Då ska vi även en sväng på stan. Det blir bolaget och fixa lite dricka inför Emmies födelesdagsfest på fredag samt att köpa en present till henne. Jag tror att jag vet vad jag ska köpas, men det återstår att se. Kanske hittar nå roligare.

Kan ju även tillägga att veckan känns riktigt knäpp.. Det är torsdag imorgon, och jag har i mitt huvud att det är tisdag eller onsdag imorgon. Har svårt att förstå att måndag var röd och därav blev veckan kortare. Efter helgen bör jag ha dagarna rätt igen.


Mikaela

sv: åh, tack! vad glad jag blir över att du tycker det! :-D jadå, jag hade en bra påsk! :-) hoppas att du också hade en bra påsk! kram

| http://mikkans.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)