Tillbaka till startsidan?

Look in the mirror, what do you see?




When are you going to realize that your wrong? You can't always blame everyone else for your misstakes.
Varje person måste ta ansvar för vad de själv gör. Kan du inte göra det eller stå för det så är du verkligen en svag människa.


Isabell

Svar: Nä hittar man nåt bra håller man sig gärna till den produkten :)



Ja usch vad tråkigt :/



Vi hade lite lika punkter i åtta-listan ändå, intressant att läsa! :)



Kram!

Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

Tack för ditt tips :) Startade en tävling om det och om du själv är intresserad så hittar du den här: http://mammah.webblogg.se/2011/april/tavling-vinn-ett-bloggsvar-inbjudan.html#comment



AHaha..ja där känner jag igen mig x) det problemet har jag med min hy fast på vintern så blir den snooooor torr så jag måste använda tjock kräm för att annars så funkar det inte :P

| http://mammah.webblogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad snygg du är! :D



sv: Ja det är alltid kul med lite shopping. :)

Håller med dig om att Depend har bra nagellack! :D Gillar att det inte är lika stora som de andra lacken heller.



Ja deras body lotion är underbar! :D Vad snällt av dem att skicka ut en till produkt till dig! :)

OOh, jag ska ju tävla ut lite ta-hand-om-dig produkter senare i bloggen. Hoppas du vill vara med då! :D



Tack för ditt mail förresten! :D Det blir awesome! Har inte hunnit sätta ihop något inlägg än men det dyker nog upp i veckan. Vill du läsa det innan jag skriver något eller ska jag bara publicera det en dag i veckan? :P



Kram!

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: Åh nej vad typiskt! Nu glömde jag köpa Dust it igår! :(

Men ska försöka komma i håg att göra det i veckan. Jag vill verkligen ha mer volym i håret. :)



Hihi jo det lär jag absolut göra! :D Det finns massor av snygga skjortor i butik nu! ;)

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: du är du som mig. Jag sminkar mig helst i brunt/svart eller grått. Men har även börjat med andra snygga färger! :)



Ja du är verkligen en hur snäll och gullig person som helst! :D Vill träffa dig på riktigt också. :)



Men guuud vad fina ord! De värmer! Egentligen har jag inte alls särskilt bra självförtroende, men sånt skriver jag aldrig ut i bloggen. :P



Hihi det var inte alls en luddig kommentar! Det var den finaste kommentaren på länge! :D

PUSS



| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: Ja hemmaspa måste man verkligen unna sig ibland! :)

Hihi du kan ju testa skriva till dem. ;) Det är ett underbart företag och de är snabb på att svara på mail. Jag köpte deras produkter innan jag fick testa på deras paket - utan att tänka på vilket företag som ligger bakom.

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: Haha ja men eller hur! Det är nog jag som är lat i detta förhållande. :P Fast jag har ju så mycket annat hela tiden att göra..



Hoppas du hittar något fint på H&M! De har grymt mycket saker som luktar så ljuvligt. :)



Hihi vad bra att det inte gör nåt! För nu har du minsann fått flera kommentarer efter varandra av mig! :P



Vad konstigt att du inte får svar från företag du kontaktar! :( Men testa kontakta fler företag! :D Skriv vad din blogg handlar om, hur mycket besökare du har och lite sånt. :)

PUSS

| http://adaras.se
Tant Kim | Design och Layout

Hoppas att du mår bättre nu (är så kass på att svara) :P



Ja, jag lägger mest fokus på studierna, vill ju bli klar kan vila och träna i sommar istället. xD hehe! :P



Helvete.... Nu glömde jag bort det igen.. (fan också) :|



Ja precis, att promenera själv är ingen höjdare. :|



Låter som du hade en bra helg där med. :)



Kramar!

| http://tantkim.blogg.se/
Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

Kul att du är med, lycka till! ^^



Aaah! Ja jag ska verkligen köpa den och testa ^^

Yes det ska jag göra! ^^

| http://mammah.webblogg.se/
Isabell

Svar: Jag håller tummarna för att de håller tassarna borta från er bil i framtiden! :)



Nädå, det är lugnt. Fick en kommentar av en tjej som tyckte att hon lika bra kunde skrivit listan för så mycket stämde in på henne med, kul tycker jag. :)

Jag har tänkt skriva ett "lär känna mig-inlägg" ett tag men inte kommit till skott, då kunde jag använda de punkterna nu istället ;)



Kram!

Isabell

Svar: Tack, vad glad jag blir och vad snäll du är! :D

Japp, nog har vi diskuterat min lugg alltid - den ska då alltid stjäla rampljuset ;)



Ja, det är kul tycker jag! :D



Kram!

Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

sv; neeej självklart inte hjärtat! kan förstå att många missupfattade och gissade att det var falskt att jag varit otrogen! :D men det är jag som skrivit alternativen och blir inte arg vad någon gissar, roligt att se vad alla tror bara. blir absolut inte sur, inget som stör mig alls så snälla tro inte det. ♥



PUSS & KRAM

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)