Tillbaka till startsidan?

Nils clip of the week: Ungar kan vara bra roliga ibland.


Föräldrarna måste skämmas nå djuriskt efter detta, men denna stackars flicka kommer att få genomgå många års psykoterapi när hon får reda på vad hon just har bevittnat.



Klicka här
för att se klippet på fullskärm.


Tant Kim | Design & Layout

Haha, tänk när barnet kommer till skolan och säger "mommy was like this 'ah ah' and daddy like this 'oh oh'" haha.. Lärarna ringde nog hem. xD haha!



sv: Nej, det är verkligen inte kul att ha sådan ångest, men men vad kan jag göra förutom att hålla mig borta från spriten. xD haha!



Ja det kan jag ju göra, bra tips dock kommer vi enbart vara 8st inkl läraren. Har skrivit ut bilderna som jag ska redovisa också. Då kanske de kan fokusera på dem i början så jag kommer igång utan allas blickar på mig. :P

Hela sön och mån går ut på att tala högt hemma och verkligen lyssna på hur jag låter och försöka hålla mig till 5 minuter. :P



Jo jag hade ju en muntlig romanredovisning i torsdags förra veckan och min lärare sa att det gick bra även alla elever också men det kändes inte bra för mig. :P



Ja precis. :) De är trots allt sanna punkter och det är väl det som spelar roll. ;)



Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

HAHAHAH nej vad kul!! Min kompis snackade om det här klippet i fredags och vi försökte hitta det, men vi gjorde det inte! :P



Jag och killen såg det nyss, så himla pinsamt alltså! :P

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: haha ja jag kan tänka mig att lägenheten blir fin i alla fall! Men annars kan du köra på knepet att läsa en tråkig bok på kvällen. har fungerat för mig de senaste nätterna! Tillslut blir man så trött att man inte orkar hålla ögonen öppna. ;)

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)